Powrót z Pragi

W końcu miałam „urlop” i wybrałam się z moim K. do Pragi. Z racji tego, że nie przepadam za lepionymi produktami – kopytkami, kluskami śląskimi itp. ciężko mnie było przekonać do knedliczków i knedlików.

-Zjedz, weź spróbuj czeskiej kuchni.

Spróbowałam i mi tak zasmakowały, że za niedługo chyba sama takie zrobię w domu ;D

A dziś z cyklu sałatek:

Sałatka z tuńczykiem

Składniki:

  • duża puszka słodkiej kukurydzy
  • 3 małe puszki tuńczyka w oleju
  • jabłko
  • średni słoik majonezu
  • pieprz, sól
Przepis jest prosty, nie ma w nim wielkiej filozofii. Zamiast czasem wydziwiać i robić trudne wariacje, wolę zrobić coś łatwego ;)
Do miski wrzucamy tuńczyka, z którego wcześniej odlaliśmy olej. Dodajemy kukurydzę i starte jabłko. Mieszamy z majonezem i doprawiamy pieprzem i solą.

Dodaj komentarz